Hej!

Jag hoppas att allt är bra med er!

Jag har uppdaterat dåligt under den senaste tiden, och jag har en del att stå i. Jag hoppas att ni har förståelse för detta. Som jag skrev i söndags har jag matchat! Och hemlighetsfull som jag är har jag såklart inte skrivet med vilken familj det är än. Men som vissa kanske gissat så är det med match 20.3. Jag skall till Goldens bridge! Som ni kanske förstår känns det så himla roligt att ha matchat efter att ha varit i matchningsprocessen så länge! Familjen är verkligen superbra, och det finns inte många nackdelar. Det värmer i hjärtat att ni har kommenterat och sagt grattis! Särskilt när det är människor som jag känner igen sedan tidigare genom bloggen. Tack så mycket för att ni bryr er! Och tack allihopa för att ni är så snälla och tålmodiga! Var inte rädda att ställa frågor, och så skall ni veta att ni är varje bloggares drömläsare! Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh, vad roligt!! Stort grattis!! Skont att det ar over nu och att du hittat din familj...:) Vet du pa ett ungefar vart Golden Bridge ligger??

2012-03-23 @ 13:37:04
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ahh, got ya! Da vet jag pa ett ungefar vart det ligger. Men va kul, da kommer du bo inte allt for langt bort da...:) Jag bor i Norwalk. Ar i Stamford mycket da det ligger ca 10-15min harifran. Nar aker du? Hade fiiint!

2012-03-23 @ 23:45:33
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Is

2012-03-24 @ 00:36:15
Postat av: Is

Så roligt! Har ni bestämt datum för när du ska åka över? :)

2012-03-24 @ 00:37:34
Postat av: Johanna

Oja, stor trivs har!! :) I stamford bor ca 122,643 invanare.. 5:e aug, ok men da har du en bit kvar da... da kommer du mitt i sommarhettan...:P

2012-03-24 @ 18:24:34
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!

Tack för din kommentar :)

Jag och min man köpte hus i Wilton 2010, men har det uthyrt nu under tiden som jag pluggar i Sverige och min man är i Afghanistan.

Men vi kommer att flytta dit så småningom. Vad är din histora? Bor du i USA nu eller ska du dit?

2012-03-24 @ 21:21:19
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0