Min värdfamilj

Jag har blivit ombedd att skriva om min värdfamilj, så nu är det på tiden att skriva om dem.

Min värdfamilj består av två föräldrar (mamma, pappa), deras två barn och bebisen i magen.
Pojken är 6 år, flickan är 3 år, och bebisen är beräknad att komma i början av juli.

De bor i Goldens Bridge, som är en liten by knappt 70 minuter utanför New York City. Byn ligger på landet, men det finns fler andra byar och samhällen inom 30 minuters radie. Några av de närmsta riktiga städerna är Greenwhich, 30 min bort, Stamford, 40 min bort och Danbury, 30 min bort.

Värdfamiljen är aktiv och gillar att umgås med familj och vänner och att göra utflykter.

De är judar, så jag kommer få se de judiska högtiderna.

Fråga om det är något mer ni undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0