Lista

Innan jag blir alldeles för stressad för att skriva det här så:

Saker att göra:
- Gå till banken; fixa kvitto och utskrift
- Planera inför och gå till någon/något som kan fota mig; visumfoto
- Köp frimärken
- Köp kuvert
- Fyll i till den andra visum- delen
- Planera inför Stockholm
- Kolla upp vad jag vill göra i Stockholm
- Kolla upp, fixa inlägg till skorna
- Köp skor
- Köp kläder (linnen, jacka)
- Planera inför midsommar (familjen skall sälja)
- Köp priser till midsommar
- Plugga potugisiska
- Plugga teori
- Planera och köp presenter till värfamiljen
- Köp kort
- Växla pengar
- Planera ekonomin
- Kolla upp om kan laga den ena väskan, om den andra väskan är hel
- Kolla upp hur många/ hur stora väskor jag får ta med
- Planera vad jag skall ha med mig till USA
- Planera handbagaget. Bra om jag kan ha med det på semestrar
- Kör
- Fortsätta att jogga
- Inte äta godis förrän i juli (tidigast)
- Fixa cykeln
- Kolla nycklarna
- Kolla om den årliga perfekta bikinin finns på STADIUM
- Färga håret
- Klipp mig
- Fixa Desperate Housewives, säsong 1
- Ringa till skattekontoret, två ärenden
- Mejla SI angående en sak (al)
- Köp tjocktröja
- Köp skosnören
- Köp sulor
- Kolla så att jag tar med mig bamyl till USA
- Sortera ut kläder
- Packa ihop lite på rummet
- Städa rummet
- Sortera skolsaker
- Bestämma mig för vad jag skall ha med mig till USA
- Byta kläder.
- Titta på ny dator
- Kolla på alternativ för installera om datorn

m.m, m.m, m.m.

Inte konstigt att man nästan sprängs!

Så för att strukturera upp det lite
Onsdag: Planera inför misommar, köp priser till midsommar, köp hårfärg, jogga, kör
Torsdag: Besök banken med ärendena, byta kläder, ring skattemyndigheterna, kör
Fredag: Sälja
Lördag: Ta det lugnt
Söndag: Åka hem igen, kör
Måndag: Fixa foto, kuvert, frimärke, fylla i till andra visumet, dubbelkolla vad som behövs till ambassaden
Tisdag: Planera inför Stockholm, kolla upp saker att göra i Stockholm, kolla upp inlägg
Onsdag: Köp skosnören

Och resten planerar jag in en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0