Presenter

Jag fixar och donar och städar och tvättar. Jag fattar inte att det är så mycket att göra! Men det går framåt i alla fall och det är huvudsaken. Eller det kanske är att bli klar i tid som är det? Tyvärr har jag inte så mycket tid till att träffa kompisar, göra roliga saker och uppleva Lund. Nu är jag i alla fall klar med presenterna och det känns så skönt.
Nu måtte de bara komma i tid!
 
Jag skall ge en bok om Sverige till föräldrarna, två böcker av Astrid Lindgren till älsdta pojken, en bok och en målarbok till älsdta flickan och kläder till bebisen. Så nu väntar jag på avier till de presenterna som jag inte har fått! Jag vet att många ger mer, men jag har ju varit studerande och ville hålla ned lite på kostnaderna; det är trots allt tanken som räknas. Alla ger ju hur mycket eller lite dem vill/kan/orkar/känner för. Nepp, nu skall jag städa datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0