Lista 6

Lista, uppdatering 6
 
Saker att göra:
Gå till banken; fixa kvitto och utskrift (x)
Planera inför och gå till någon/något som kan fota mig; visumfoto (x)
Köp frimärken (x)
Köp kuvert (x)
Fyll i till den andra visum- delen (x)
Planera inför Stockholm (x)
Kolla upp vad jag vill göra i Stockholm (x)
Kolla upp, fixa inlägg till skorna (x)
Köp skor
Köp kläder (linnen, jacka)
Planera inför midsommar (familjen skall sälja) (x)
Köp priser till midsommar (x)
Plugga portugisiska
Plugga teori
Planera och köp presenter till värfamiljen (x)
Växla pengar
Planera ekonomin (x)
Kolla upp om kan laga den ena väskan, om den andra väskan är hel (x)
Kolla upp hur många/ hur stora väskor jag får ta med
Planera vad jag skall ha med mig till USA (x)
Planera handbagaget. Bra om jag kan ha med det på semestrar (x)
Kör
Fortsätta att jogga
Inte äta godis förrän i juli (tidigast) ÄNDRAT till AUGUSTI
Fixa cykeln
Kolla nycklarna (x)
Kolla om den årliga perfekta bikinin finns på STADIUM (x)
Färga håret
Klipp mig (x)
Fixa Desperate Housewives, säsong 1 (x)
Ringa till skattekontoret, två ärenden (x)
Mejla SI angående en sak (al)
Köp tjocktröja (x)
Köp skosnören
Köp sulor
Kolla så att jag tar med mig bamyl till USA
Sortera ut kläder
Packa ihop lite på rummet
Städa rummet (x)
Sortera skolsaker
Bestämma mig för vad jag skall ha med mig till USA
Byta kläder (x)
Titta på ny dator (x)
Kolla på alternativ för installera om datorn (x)

m.m, m.m, m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0