Fixa en massaa

Vad roligt att så många kikade in igår!

Idag har jag gjort allt möjligt, och är lite närmare målet att bli klar med allt... Jag har fixat en massa, men jag har mycket kvar. Så kan det gå när man har fixar- lista på 2 (!) A4- sidor, haha. Jag undrar om jag kommer hinna allt? Men jag får få det att gå. Och så får jag väl proritera det viktigaste först. På tal om det har jag ju kvar en fixar- lista på bloggen som jag inte fyllt i på ett tag. Men om jag fortsätter med den och fyller i det som inte är med kommer det se ut som om jag har gjort mindre än för en vecka sedan och det blir ju inte så kul. Haha. Jag får nog göra det ändå.

Just nu väntar jag på flygdetaljerna och jag vill att de skall komma NU NU NU! Antagligen så får jag dem i mitten av nästa vecka, men jag har hört folk som fått dem tidigare än de skulle, så jag hoppas.

Nejhepp, nu skall jag gå. ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0