Fel dag?

Jag fick ett mejl om de som skall åka samma dag som mig, och det står att jag skall åka fel dag? Hahahahaha. SI gör inte ofta fel och det är fullt förståeligt om de har gjort det, men det var lite roligt att se det efter gått på stan och blivit lite irriterad. Min värdfamilj har inte sagt något om en ändring, så det måste vara fel information. Eller? Jag har hört av mig till dem, så jag får nog reda på det imorgon.
 
Vad hände med statistiken idag? Ni kanske förstod att det var klagomålens dag :) Skämt åsido, haha, men det blev lite klagomål här. Nehepp, nu skall jag klaga någon annanstans. Eller inte, för jag fixa så att jag kan pricka av en massa på Att göra- listan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0