Att göra innan jag åker

(x) Köp skor
(x) Köp kläder, väska
(x) Växla pengar
(x) Kolla upp hur många/ hur stora väskor jag får ta med
(x) Lämna in cykeln på lagning
(x) Mejla SI angående en sak (al)
() Köp skosnören
(x) Kolla så att jag tar med mig bamyl till USA
(x) Sortera ut kläder
(x) Sortera skolsaker
(x) Bestämma mig för vad jag skall ha med mig till USA
(x) Städa ut rummet
(x) Klipp mig
(x) Kolla om jag kan laga kameran
() Installera det som behövs på min dator
(x) Koppla in Internet på min dator
(x) Tvätta jacka, skor
(x) Kopiera papprerna som jag skall ha med
(x) Betala organisationen
() Köpa adapter
(x) Fixa foton, bilder
 
Listan kommer uppdateras efter hand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0