Torsdag 12/1

Allt känns fortfarande jobbigt och jag har en klump i magen. Det är väldigt hårt att inte veta hur det blir. Det är så jobbigt med den här ovissheten. Jag har varit i kontakt med studievägledaren på LU och mejlat fram och tillbaka till min intervjuare på SI. Det känns lite bättre nu, men den stabila tryggheten som man jag får när allt är bra och jag har koll på läget har såklart inte infunnit sig. Det händer inte så mycket just nu, och jag väntar på svar från match 12. Jag hade tänkt åka till min morfar i helgen eftersom det är inte säkert att jag kan komma senare i år, då det nog kommer bli fullt upp den närmsta tiden och jag kanske åker till USA i februari. Jag har funderat och funderat på hur jag skall göra, men jag har beslutat mig för att åka dit idag. Det är ofta bäst att skypa på helgerna, så jag kommer vara hemma över halva helgen (om det verkar hända något). Jag kommer också ha tillgång till internet där, vilket är en förutsättning för att jag skall kunna vara där när det ser ut som det gör i matchningsprocessen. Så jag åker dit idag och planerar att komma hem på lördag. Det känns inte riktigt bra, men då jag inte har träffat mormor och morfar på över 5 månader och jag inte vet när jag träffar dem igen (vilket förmodligen blir 2013) så blev det bäst att göra så. Jag hoppas självklart fortfarande att jag skall kunna skypa snart med match 12 och det kommer andra matchningar snart om det inte verkar bli dem. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0