Skola

Hej!
Just nu känns allt så förvirrande. Jag tycker inte om den här situationen och jag vill veta hur det blir NU NU NU!
Jag var i skolan idag, men jag vet inte hur det blir med den. Jag vet inte när jag åker, jag vet inte om jag åker. Jag vet ingenting. Om jag bara visste hade jag kunnat försöka pyssla ihop det. Men allting är en enda lång väntan. Och jag har väntat länge nog. Nu har det gått över två månader sedan jag kom in i matchningsprocessen, och jag hade gärna velat veta mer vid det här laget. Men snart kanske jag vet mer, så att jag blir lugnare.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaha okej, men skypa igen då :) hur känns familjen med värderingar, schema, och attityd då?



Du får tänka att det verkligen är värt att vänta på rätt familj, tror inte det är bra att tacka ja endast för att komma iväg. Dessutom har allt en mening så om du inte kommer iväg i feb, kanske de blir mars (som för mig) för att sedan kunna komma hem i början av maj nästa år. Då kan du ju tex sommarjobba, resa osv för att sedan börja plugga till hösten där! Kanske! Det finns bara möligheter och de löser sig :) håller tummarna iaf!

2012-01-16 @ 19:24:44
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0