Matchningar, lite prat

Nu har jag skypat med alla intresserade familjer förutom match 13 och match 15. De vill skypa med mig i helgen, eftersom de inte kunde i veckan. Det känns bra nu, och så. Jag har mycket bättre koll på de olika familjerna och skillnaden mellan dem än vad jag hade innan, och vet också några som verkar bättre än andra. Innan var ju allt bara i en enda röra när de kom så snabbt. Det är skönt att ha "blivit av" med match 14, då det blir en familj mindre, och snart skall jag nog säga nej till en familj till. Även om det går så är det bättre att ha kontakt med lagom många familjer samtidigt, så går det med fem stycken familjer. Jag skall svara på kommentarer sanrt. Ni får ha förståelse för att jag har mycket att göra. Idag gick det även ganska bra med skolan, så det var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0