Kontakt med värdfamiljer

Jag trodde att jag skulle tacka nej till match 11, men de hann göra det först. Deras mejl var fint, och de skrev bland annat "your experience and enthusiasm were great".

Jag blir så glad när de tar sig tid att skriva sådant när de inte väljer en som au pair. Då vet man att de inte är snälla bara för att.

Så just nu har jag kontakt med match 7. Det har varit riktigt svårt att fitta en skype-tid, men jag hoppas att vi skall skypa snart. Match 8 har ju sagt att de skall kontakta mig när de kommer hem från sin semester, men jag antar att det inte blir något eftersom jag har väntat så länge och de bara har skrivit ett litet mejl sedan vi matchades i början av december.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Tack så mycket, det känns verkligen jättekul! :)



Hoppas du också hittar den rätta familjen för dig snart! Hur gick det med dem i Seattle?

2012-01-05 @ 19:16:46
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0