Hejsan!

Idag har jag haft tenta och det gick jättebra!

Är dock lite orolig just nu, kanske därför jag var sjuk förra veckan (och är lite fortfarande). Det är så jobbigt att inte veta. Men än ger jag inte upp! Inte i första taget! Om inte rätt familj har hört av sig hoppas jag på att de gör det inom en mycket snar framtid. Nu skall jag försöka tänka på annat än värdfamiljer, och kolla en gång till om facit till tentan har kommit upp. Imorgon och på onsdag är det jobb, och det är inget mer plugg den här veckan!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha såg det!! Kuul!!! :P hoppas jag också, bara väntar å väntar just nu på svar.. Lite träligt att de är tidsskillnaden! Har du pratat med familjen från CT?:))

2012-01-09 @ 19:21:42
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0