Jobbigt

Den här veckan har varit ganska jobbig. Nu när det är så här med matchningsprocessen har jag svårt att fokusera på skolan. Och det är inte så kul när båda dessa ser ut att gå skäpprätt ner... Ja. Okej, jag skall inte vara så dramtisk. Men att hoppas på det bästa med matchningsprocessen och samtidigt ha bra koll på skolan går liksom inte. Så det enda rätta är att välja och vraka. Mellan dem två. För att slänga båda i sandlådan för att det inte låta sig vara realist, alternativt ha svårt att välja är ingen höjdare. Så jaha... Jag är realist, så jag skall också låta mig vara det. Men sådana här beslut bör också ta sin tid, eller i alla fall några dagar. För man vill ju att det skall bli så bra som möjligt. Nästa vecka smäller det! Antingen så skjuter jag upp avresedatumet eller så bestämmer jag mig för att åka snart. Tjing tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0