Hejhej!

Förlåt för att jag skrev att jag skulle skriva ett till inlägg snarast. Jag glömde bort det! :)

Som jag skrivit så har det gått lite segt i veckan. Match 17 har skrivit ett mejl om att de vill fundera över helgen, men antagligen vill ha mig! Match 13 har inte svarat under veckan, så jag skall skriva till dem och fråga vad som pågår. Jag kanske vet vad det är... Jag fick även ett mejl om att en familj var intresserad, men det var en gammal.

Jag kommer kanske inte uppdatera jättemycket i helgen, men nog i alla fall varje dag. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha roligt om det skulle bli match nr 17 i Darien där jag bor :DD

2012-02-04 @ 16:33:20
URL: http://amandaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0