God morgon

Hejhej!

Jag är fortfarande förkyld och undrar när den skall försvinna. På högstadiet sade vår NO-lärare att man ofta var förkyld i två veckor, och jag tyckte det var mycket. Två veckor!? Det var inte jag, snarare mindre än en vecka. Nu är det förkylning över tre veckor, hej, hej.

Angående top model Sverige så gillar jag absolut inte allt med programmet. Jag stör mig på att de är så elaka mot tjejerna och att alla ser så smala ut. Ja, det är en tävling, men man behöver inte göra det värsta av det för det! Och det är klart att man inte skall välja bort någon bara för att de är smala, men det måste ju ha funnits några passande tjejer med lite bredare mått? Och så undrar jag var killarna är? Hehe. Jag fattar inte varför tjejer alltid skall vara dem man tittar på och dem som skall vara vackra. Men att det bara är med tjejer är väl okej. Det är ofta så med program, att man ogillar mycket, men tittar ändå. Jag stör mig på en del grejer, men samtidigt så är det med väldigt mycket spänning, och så är det roligt med program där man kan heja på någon och se om hon/han blir kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0