Imorgon gäller det!

Nu åker jag imorgon! Allt är någorlunda packat, och jag hoppas verkligen att allt är med! Det kommer att bli en utmaning med alla väskor på flygplatsen, men jag antar att jag får hjälp. I New York (Kennedy) får jag ta en vagn att väskorna på.
 
Jag hoppas att personalen har en STOR skylt med sig och att det är lätt att se! Undrar om jag åker till hotellet själv med personal eller om det r någon annan med. Imorgon kväll verkar det mest bara vara att äta och träffa några andra tjejer/ killar. På måndag är det lektioner och på kvällen kommer resten av deltagarna.
 
På tisdag/ onsdag är det New York- tur, och under de dagarna är det även massor av lektioner och antagligen lite fritid.
 
Så nu kör vi! Allt är packat och jag ser jättemycket fram mot ett förmodligen givande år! Jag vet inte mycket om det, men jag vet att det kommer vara spännande! Allt som kommer hända den närmaste tiden kommer värma gott i hjärtat när jag är gammal och låt oss bara sammanfatta allt med ett ända ord; spännande!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas resa och allt gått bra? Vill gärna läsa om hur det är på orientationen :D

Svar: Detv gick jättebra. Jag skrev lite om det, men vet inte när och om jag skriver nästa gång.
Cill Johnsson

2012-08-06 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0