Jag vill att det skall hända mer

Åh, vad jag vill att det skall hända mer saker. Jag vet att det händer jättemycket nu jämfört med innan. Efter att inte ha fått någon match på nästan två veckor har jag nu fått två stycken på loppet av några dagar. Och jag har mejlat med dem, läst brev och bestämt skype- tider. Jag är inne i matchningen nu. Men ändå vill jag ha mer. Mer familjer, mer information, mer brev om nya familjer. Jag vill ha fler matchningar! Skitlöjligt egentligen eftersom man skall hinna skypa med dem ocskå och jag har mycket att göra. Men så är det. Jag tycker om när saker händer, och jag vill ha fler familjer att jämföra med varandra, så att jag kan jämföra mellan familjerna och se vilken som är bäst. Haha. Men jag kanske inte skall säga för mycket eftersom det kan vara jobbigt att säga nej till dem, och ju fler familjer man har kontakt med i slutet av processen, desto fler måste man säga nej till. Fast jag vill! Så familjer, hör av er till mig... Jag vill coskå ha fler mejl över huvud taget, men eftersom jag har skickat en hel drös med (eller i alla fall minst 5) mejl idag så lär jag ju i alla fall få mejl imorgon, minst två? Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0