Det är bara att vänta

Jag fick ett mejl från en från SI igår, där de frågade hur det gick och om några familjer hörde av sig. Dem blev nog ganska förvånade att 4 familjer har hört av sig fast att jag inte har någon video! Enligt dem så börjar de flesta familjerna höra av sig efter att man har lagt upp en video eftersom det är så mycket konkurrens, men här gick det ändå. Jag antar att det beror på att mitt brev är bra skrivet och att jag har så barnerfarenhetstimmar. Det är ju inte så många som har över 2000. Men vad spelar det för roll att man får flera matchningar när de har fel ålder på barnen? Jag måste säga att jag blir lite besviken på dem på SI som jag har kontakt med i Sverige ibland. Det känns som om dem inte alltid är så förstående, och de verkar ofta lite inrutade, och tror att allt är på ett sätt. När jag frågade om jag kunde ändra något så att familjer med andra åldrar på barnen hörde av sig fick jag inget svar, mer än att jag absolut inte skulle ta bort en av mina erfarenheter (vilket var mitt förslag). Inget illa mot SI som organisation dock. Jag är jättenöjd med att man kan matchas med flera familjer samtidigt, att matcherna stannar i två veckor om man inte tar bort dem, den trevliga personalen i London, o.s.v, och jag valde dem eftersom jag tror att de är en av de bättre. Men ibland blir jag lite irriterad på vissa människor.

Men jag antar att det inte finns något att göra åt det, och att jags kall vara glad över att jag får matchningar. Så det är bara att vänta och se, för snart kanske en bra familj hör av sig! 1 av 4 har ju bra åldrar på barnen (enligt mig) som det ser ut nu, så om det fortsätter att se ut så, så får jag en till bra match snart! Hejheja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0