Segt

Ååååh, det går så segt just nu och jag har inte skypat med en värdfamilj på 2 veckor! Jag som skypade in massa lördagar i rad dessförinnan. Det går så trögt och jag vill bara matcha nu. Jag vill åka snart och då måste jag ha en familj att åka till. Det borde inte vara så segt i och med att jag har kontakt med tre familjer just nu.

Match 10 tog bort mig som match innan vi skickade mejl till varandra, så dem är den första familjen som jag inte mejlar med.

Jag skulle skypa med match 7 idag, men de skulle på en utflykt.

Match 5 har fått besked från doktorn att barnet kan komma när som helst och de är mycket upptagna. Vi har fått skjuta upp vårt skype-samtal under en lång tid, och jag börjar bli otålig. jag förstår dem dock samtidigt.

Match 8 är på semester och vi skall skypa när dem har kommit hem igen. Jag vet dock inte när.

Jag vill skypa idag, för det är sånt man gör på lördagar. Right?

Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0