Seeeegt

Det känns så seeegt just nu. Jag svarade på match 8:s mejl för en vecka sedan och har fortfarande inte fått svar (förutom ett litet mejl om att svar kommer). Det var även en vecka sedan jag mejlade till match 7, men jag har inte hört något alls från dem. Jag skickade ett ytterligare mejl till både match 7 och match 8 i veckan, där jag frågade om vi skulle skypa i helgen. Men det skall vi tydligen inte då. Match 5 skulle jag ha skypat med i torsdags, men dem fick förhinder. Känns väldigt segt med dem också, då vi har haft kontakt med varandra i 3 veckor och vi bara har skypat en gång (för en vecka sedan). Match 9 har jag inte mejlat än. Nä, vad annat kan man säga om att det känns segt just just nu? Men det kanske blir bättre. Hoppas. Jag känner att det måste gå snabbt eftersom jag skall fixa visum och tiden går så snabbt, men det går inte tillräckligt snabbt just nu. Det var krut i match 6 (haha), men dem har jag ju inte kontakt med längre eftersom jag sade nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0