Sagt nej

Nu har jag sagt nej till match 6. Jag tyckte att de frågade om hur jag körde överdrivet ofta, vilket gjorde att att jag kände en stor press, men att vi inte hade så mycket gemensamma intressen och att de knappt kom igåg någonting om mig vid det andra skype- samtalet avgjorde även. Detta är första gången jag säger nej som det känns helt rätt. Så skönt att bli av med den här familjen! De ville skypa igen, men jag tyckte att det var onödigt, då jag inte vill ha dem. Förra skype- samtalet var avgörande.

Nu vill jag bara att match 7 och 8 skall svara, då jag skickade mejl till dem i lördags. Jag är orolig att mejlen inte kom fram, men det känns ju pinsamt och påträngande att skicka dem igen. Hoppas de svarar snart.

Och oj som det ser ut här, designen på blogg.se har nämligen ändrats. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Cilla :D



Tack! Jag hoppas verkligen de, men de gååår segt. Har inte äns fått ett brev av dem. Fick bara ett mail där de stod att de "kunde till att kontakta mig" så antar att det jag väntar på att de ska skicka till. Blir lite less att denna org inte gör som de andra som man hör om, men det beror antagligen på att dem inte har denna internet sida, den är under bearbetning tydligen så allt blir typ "manuellt" ... Men men, nu är det så som de är! Haha.. Hoppas du förstod lite av de jag skrev iaf..Håller tummarna! Även för dig!



Hade bra :-)

/ Jen

2011-12-09 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0