Läget denna fredagkväll

Vad roligt att jag får så många matchningar! Nu får vi se om jag får några i helgen också... Hahaha. Någon är bortskämd! I alla fall på matchningsfronten vad gäller antalet. Det känns som om jag får en ny familj nästan varje gång någon försvinner, så jag tänkte att jag skulle få familjerna att försvinna lite oftare, ...eller i alla fall lite fortare! Kanske är det så att de på kontoret i USA skjuter till en nya familj varje gång en försvinner. Fast det är bara det att familjen utanför Washington DC INTE försvann, utan bara sluta visas som intresserad familj eftersom det har gått en vecka och fyra dagar (alltså tiden det skall ta för att de skall försvinna. I alla fall har alla andra familjer försvinnit efter så lång tid). Så nu har jag fyra matchningar och inte tre! Hahahahahohohihi! Dock funderar jag på att säga nej till familjen utanför Washington DC, så snart kanske det blir tre... Imorgon skall jag skype med match 6. Jag skall mejla till de andra familjerna imorgon eller så. Jag kan dock inte se match 7:s brev än. Jag hoppas att de "öppnar" det åt mig. Jag undrar varför vissa familjers brev är låsta. Är det så privat att man inte får läsa om man inte säger att man är intresserad efter att ha fått reda på åldrarna på barnen och familjens mejl? Haha. Antagligen vet de bara inte hur man gör, de flesta i alla fall... Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0