En lista

För att lära känna mig lite bättre!

Vad gör du just nu?
Bloggar?

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Är au pair i USA. Jag tror att det blir Seattle.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Några småsaker.

Vilka 3 saker är du beroende av?
Människor, trygghet, rutiner.

Har du någon dold talang?
Jag har sifferminne.

Vad har du på dig just nu?
Jeans, linne, randig tröja.

Vad äter du helst inte?
Pesto!
 
Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen? Men jag fick höra att jag liknande en tjej som gick i klassen över mig på högstadiet.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Snus.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
I ett  stort hus med min familj. I Sverige kanske, men jag vet inte var.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad spännande att det kanske blir Seattle! Pratar just nu med en jättebra familj därifrån (de bor på Bainbridge Island 35 min med färja från downtown), är dock lite tveksam över deras schema, att jag bara kan ha bil på fritiden ibland osv., så får se hur det blir. Vill inte vara för kräsen eller så, men de bor typ i skogen så skulle ju kännas skönt att kunna ta sig iväg lite på sin fritid ;) Var i Seattle bor "din" familj? :)

2011-12-21 @ 00:35:22
URL: http://malininamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0